søndag 6. mai 2012

Strikkepinneetui og søndag

Det ble litt sying på meg i går:-) Dere kan jo kanskje tenke dere til hva som i stedet ble bortprioritert.. Gulv-vask, ja... Og bytur.. Og kaffe i solen (for den forsvann, istedet kom det kuling..)Og så ble det ikke så mye rydding heller, men i dag, da altså;-) I stedet ble det klesvask, tur med hundene, tur med hesten, masse godis og en koselig avslutning med biff hos naboen med et par røde glass.... En superfin lørdag med andre ord:-) Oppskrift på strikkepinneetui fant jeg her:-) Tenkte det måtte være supersmart med et fancy etui til strikkepinnene, må bare bli ferdig med det først. Nå oppbevares de strikkepinnene som ikke ligger å slenger rundt omkring, i et liten garnpose.. Et etui er jo bare så mye mer overskiklig:-)


I dag våknet jeg med hoste, lett hodepine og tett nese.. Smitte fra Mannen.. Håper et par kopper kaffe kurerer det, for jeg har ikke mindre planer i dag.. Nesten som i går: Sying, gåtur, ridetur, vedstabling, grilling og husarbeid.. Bare slike ting jeg liker å gjøre, stort sett:-)
Ser ut til at det blir litt sol idag, håper bare den sure vinden holder seg unna..
Her skal siste kaffekopp nytes:-)

Nyt søndagen du også:-)

Åse-Lill

3 kommentarer:

  1. Så smart med strikkepinneetui :o)
    Var på loppis i går, og da kjøpet jeg noen avlange tre-esker jeg tenkte jeg skulle male til
    strikkepinnene mine...En vakker dag :o)))
    Kos deg med alt du skal gjøre i dag :o))))
    Kan du please fjerne ordbekreftelsen i kommentarboksen, er jo nesten umulig å tyde kodene for å legge inn kommentarer :o)))

    SvarSlett
    Svar
    1. Åh, visste ikke at jeg hadde slik ordbekreftelse.. Skal gjøre det:-)

      Slett
  2. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)